úterý 26. března 2013

20 tajemství motivace Leo Babauty

Nedávno jsem na webu narazil ebook od Lea Babauty nazvaný "20 tajemství motivace" (zenhabits.cz). Nahrál jsem si tuto knihu do svého mobilu a čekal na vhodnou příležitost, kdy se budu moci nerušeně začíst. Tato příležitost nastala včera, když jsem si sedl do vlaku a byla přede mnou hodinová cesta.

Publikace je rozdělena na 20 kapitol, které jsou řazeny sestupně, od dvacítky až k jedničce. Každá kapitola zabírá 1-2 stránky a srozumitelnou formou plnou příkladů radí čtenáři, jak podpořit svou motivaci pro jakýkoli obtížný projekt popř. úkol. Rady a návody se dají aplikovat na mnoho životních situací (od problému jak přestat kouřit, po motivaci ke sportování).

Knihu jsem přečetl za necelých 40 minut jedním dechem a byla pro mne v mnohém inspirativní a pomohla mi pojmenovat a nasměrovat své myšlenky, které již dlouho nosím v hlavě a které byly dlouho neuspořádané.

Žádné komentáře:

Okomentovat